Aktualności - styczeń-czerwiec 2011

  •  
    HARMONOGRAM SZKOLEŃ Z CYKLU ?MOJA FIRMA? - STYCZEŃ 2011
     
    • 13.01.2011r. od  13.45 do 17.45 ? TRENER p. Marcin Kumiszcza (Program płatnik)
    • 14.01.2011r. od    8.00 do 16.00 ? TRENER p. Marcin Kumiszcza   (Program płatnik)
    • 15.01.2011r. od    8.00 do 16.00 ? TRENER p. Marcin Kumiszcza   (Program płatnik)

    • 17.01.2011r. od 8.00 do 16.00 ? TRENER p. Helena Mazur
    • 18.01.2011r. od 8.00 do 16.00 ? TRENER p. Wiesława Kloska
    • 19.01.2011r. od 8.00 do 16.00 ? TRENER p. Helena Mazur
    • 20.01.2011r. od 8.00 do 16.00 ? TRENER p. Wiesława Kloska
    • 21.01.2011r. od 8.00 do 16.00 ? TRENER p. Helena Mazur/ Wiesława Kloska

    UWAGA!!!
    W przypadku, kiedy liczba nieobecności podczas spotkań szkoleniowo ? doradczych danego uczestnika projektu przekroczy 20%, osoba ta jest automatycznie wykluczona z dalszego
    udziału w projekcie.
    Harmonogram Szkoleń - Styczeń 2011
  •  

    W dniu 07.01.2011r. w godzinach od 8.00 do 16.00 w Ośrodku/ Inkubatorze Przedsiębiorczości przy ul. Ogrodowej 26 w Debrznie odbędzie się kolejne szkolenie dla uczestników projektu ?Wspólna sprawa ? Twój sukces?.

    Szkolenie z cyklu ?Moja firma? zostanie przeprowadzone przez p. Wiesławę Kloska.

    Obecność obowiązkowa !!!

    Prosimy również o dostarczenie zaległych dokumentów niezbędnych do uzyskania zwrotu kosztów dojazdu na szkolenia i spotkania doradcze oraz zwrotu kosztów opieki nad osobami zależnymi.

    Szkolenie "Moja Firma" - 03.01.2011 r.
  •  
    UWAGA
     

    W zakładce Dokumenty do pobrania pojawił się Wniosek o przyznanie jednorazowej dotacji inwestycyjnej (Załącznik nr 6 do Regulaminu przyznawania środków finansowych).

    Wniosek o przyznanie jednorazowej dotacji inwestycyjnej należy złożyć razem z biznesplanem (Załącznik nr 1 do Regulaminu przyznawania środków finansowych), harmonogramem rzeczowo-finansowym inwestycji, która ma być objęta jednorazową dotacją inwestycyjną na rozwój działalności (szczegółowy kosztorys oraz harmonogram wydatków) wraz ze szczegółowym uzasadnieniem konieczności poniesienia wydatków inwestycyjnych objętych wnioskiem (Załącznik nr 2 do Regulaminu przyznawania środków finansowych) oraz zaświadczeniem o wykonaniu usługi szkoleniowo-doradczej wystawionym przez Stowarzyszenie ?Na Rzecz Rozwoju Miasta i Gminy Debrzno?.

    O terminie składania wniosku o przyznanie jednorazowej dotacji inwestycyjnej uczestnicy projektu zostaną poinformowani pisemnie na wskazany adres do korespondencji, ponadto informacja zostanie umieszczona na stronie internetowej projektu ?Wspólna sprawa ? Twój sukces? oraz na tablicy ogłoszeń mieszczącej się w siedzibie Stowarzyszenia ?Na Rzecz Rozwoju Miasta i Gminy Debrzno?.

    Załącznik nr 6 - 28.01.2011 r.
  •  
    UWAGA
     
    Wniosek o jednorazową dotację inwestycyjną wraz z biznesplanem, harmonogramem rzeczowo ? finansowym, zaświadczeniem o wykonaniu usługi szkoleniowo ? doradczej wystawionym przez Stowarzyszenie ?Na Rzecz Rozwoju Miasta i Gminy Debrzno? oraz  Indywidualnym Planem Działania  uczestnicy projektu ?Wspólna sprawa ? Twój sukces? mogą przesłać pocztą lub złożyć osobiście w Sekretariacie Stowarzyszenia ?Na Rzecz Rozwoju Miasta i Gminy Debrzno? przy ul. Ogrodowej 26 w terminie od 14 marca 2011r. do 18 marca 2011r. w godz. od 8.00 do 16.00.

    W obu przypadkach decyduje data wpływu.
    Jednorazowa dotacja - 14.02.2011 r.
  •  
    UWAGA
     
    Poniżej prezentujemy wyniki oceny merytorycznej wniosków o przyznanie jednorazowej
    dotacji inwestycyjnej złożonych przez uczestników projektu
    ?Wspólna sprawa ? Twój sukces?.
     
    Wyniki - dotacja jednorazowa - 31.03.2011 r.

  • HARMONOGRAM SPOTKAŃ Z DORADCĄ FINANSOWYM
    - doradztwo fakultatywne dla uczestników projektu
    ?Wspólna sprawa ? Twój sukces?
    kwiecień 2011

    DORADZTWO FINANSOWE:
    p. Anna Mikulska - 29.04.2011  godz. 17.00 ? 20.00

    Harmonogram spotkań doradczych - 07.04.2011 r.
  •  
    UWAGA
     
    Wniosek o przyznanie podstawowego wsparcia pomostowego uczestnicy projektu ?Wspólna sprawa ? Twój sukces? mogą przesłać pocztą lub złożyć osobiście w Sekretariacie Stowarzyszenia ?Na Rzecz Rozwoju Miasta i Gminy Debrzno? przy ul. Ogrodowej 26 w terminie od 18 kwietnia 2011r. do 20 kwietnia 2011r. w godz. od 8.00 do 16.00.

    Do w/w wniosku należy załączyć następujące dokumenty:
    1. postanowienie o wpisie do Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej,
    2. kopia zaświadczenia o nadaniu numeru REGON Beneficjentowi ostatecznemu,
    3. kopia aktualnego dokumentu poświadczającego zgłoszenie w ZUS (ZUS, ZUA, ZUS ZFA/ZPA)/KRUS,
    4. oświadczenie o nieotrzymaniu innej pomocy dotyczącej tych samych kosztów kwalifikowalnych lub tego samego projektu na realizację którego jest udzielana pomoc de mini mis ? załącznik nr 3 do Regulaminu przyznawania środków finansowych
    5. oświadczenie o nieotrzymaniu, w roku kalendarzowym, w którym Beneficjent ostateczny przystępuje do projektu oraz w poprzedzających go dwóch latach kalendarzowych, pomocy de minimis z różnych źródeł i w różnych formach, której wartość brutto łącznie z pomocą, o którą się ubiega, przekracza równowartość w złotych kwoty 200 000,00 euro, a w przypadku podmiotu prowadzącego działalność w sektorze transportu drogowego - równowartość w złotych kwoty  100 000,00 euro, obliczonych według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu udzielenia pomocy (załącznik nr 4 do Regulaminu przyznawania środków finansowych) lub
    6. oświadczenie o wysokości otrzymanej pomocy de minimis w roku kalendarzowym, w którym Beneficjent ostateczny przystępuje do projektu oraz w poprzedzających go dwóch latach kalendarzowych wraz z zaświadczeniami o pomocy de minimis, wystawionymi przez podmioty udzielające pomocy - załącznik nr 5 do Regulaminu przyznawania środków finansowych.
    Aktualizacja dokumentów - 07.04.2011 r.

  • UWAGA

    Poniżej prezentujemy listę osób rekomendowanych do otrzymywania podstawowego wparcia pomostowego w ramach projektu ?Wspólna sprawa ? Twój sukces?
    Podstawowe wsparcie pomostowe - 30.04.2011 r.

  • HARMONOGRAM SPOTKAŃ Z DORADCAMI MERYTORYCZNYMI ORAZ DORADCĄ FINANSOWYM - doradztwo fakultatywne dla uczestników projektu
    ?Wspólna sprawa ? Twój sukces?
    maj 2011

    DORADZTWO MERYTORYCZNE:
    p. Dorota Adamiak-Kolat  - 24.05.2011 godz. 16.00-18.00
    p. Kinga Przełożna ? 24.05.2011 godz. 16.00-18.00

    DORADZTWO FINANSOWE:

    p. Anna Mikulska ? 30.05.2011 godz. 17.00-19.30
    31.05.2011 godz. 17.00-19.30

    Harmonogram spotkań doradczych - 13.05.2011 r.

  • HARMONOGRAM SPOTKAŃ Z DORADCAMI MERYTORYCZNYMI ORAZ DORADCĄ FINANSOWYM - doradztwo fakultatywne dla uczestników projektu
    ?Wspólna sprawa ? Twój sukces?
    czerwiec 2011

    DORADZTWO MERYTORYCZNE:
    p. Dorota Adamiak-Kolat  - 21.06.2011 godz. 16.00-18.00
    p. Kinga Przełożna ? 21.06.2011 godz. 16.00-18.00

    DORADZTWO FINANSOWE:
    p. Anna Mikulska ? 21.06.2011 godz. 17.00-19.00
    28.06.2011 godz. 17.00-19.00

    Harmonogram spotkań doradczych - 14.06.2011 r.
powered by negetics